känn ingen sorg för mig göteborg,

göteborgsresan var härlig! ja, härlig är nog det ord som passar bäst in på den resan.. kanske av den anledningen att jag och rebecka är såå härliga! speciellt tillsammans :) onsdag bestod av affärer och where the action is och efter en natt hos min morbror så blev det shopping och fika på torsadagen!

where the action is var underbart! men vad annat kan det bli med (den rätta spelordningen) alf, helacopters, the ark, moneybrother och håkan?

allt började med action eftersom det var HETS för att få de bästa plasterna fram vid scenen. när grindarna öppnades så råsprang varenda en mot scenen, som kanske låg 300 m bort! men orienterare som vi är så sprang jag och rebecka fortast! haha

 

alf inledde bra, hellacopters höjde stämningen.. deras everything is on tv är grym, the ark gjorde trädgår'n fullkomligt KOKANDE! såå jäkla grymma! ola salo är min idol! efter det var det moneybrother och det var inte dåli det! killarna på trumpet (särskilt viktor) är så bra! blow him back into my arms fick mig i den ultimata stämningen för vad som komma skulle: HÅKAN! allt var bra.. men höjdpunkterna var ramlar, då hela publiken dansar och bokstavligen ramlar fram och tillbaka samt gårdakvarnar och skit. så fint så fint! och kvällen kunde inte avslutats bättre än med nu kan du få mig så lätt, med publiken som en enda stor kör och håkan på trummor.. ahh.

 

UPPSNÄRJD I DET BLÅ!

 


Kommentarer
Postat av: Beckis

underbar kväll och två grymma dagar! :) härliga är vad vi är tillsammans!

2005-08-09 @ 16:34:42
URL: http://becka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0