everyday is like sunday

have you ever had that feeling that no one really knows what it's all about..
and when you try to tell them they all got things to do tonight





allt har fått ett annat ljus,


det här har varit en bra helg. u10 var en härlig natt/morgon. massa hejande, inget sovande och massa härliga människor. precis som det ska vara. bra gjort av lagen med, även fast det blev ett lite trist slut för tjejerna. det var riktigt svårt att somna på kvällen vid nio-tio. men vi skulle ju upp vid två så lite sömn skulle ju vara behövligt. men det gick inge vidare. delade tält med tomas och håkan och dom var stördare än vanligt! :) men jag gillar dom. skönare och bättre tränare finns inte. jag gav upp det där med att försöka sova ett tag och gick ut ur tältet för att se om det var fler än jag med samma problem. och mycket rikigt. där satt ivan och den nye schweizaren. så vi satt och pratade lite.. sen gick jag på toa med martin som vaknat och var nervös inför sitt lopp innan jag gick tillbaka in i tältet. det visade sig då att ingen därinne hade somnat än. det slutade med att vi sov mellan 01-02, men det räckte för att vi skulle vara vakna och pigga under hela tävlingen.

igår var det slappt hela dagen sen jag hade kommit hem. tog mig upp till sommarsugan sen på eftermiddagen och lekte lite med kusinerna och umgicks med min morbror. åke han är riktigt bra han. känns så skönt att ha han, malin och sötisarna lova och olle i göteborg. malin kom hem från 43-kaveln vid nio så jag var stannade tills dess och åkte hem vid tio. gick och la mig och somande på en gång och sov cirka 12 välbehövliga timmar.
idag har jag varit vid stugan heeela dagen. massa sol och nu är jag röd, mindre bra men det var skönt!


ikväll har det lagats mat. lasagne blev det och den gjorde succé här hemma på korsbergsgatan. inte illa av mig :)


imorn är det jobb på kvällen så jag ska nog gå upp tidigt och träna innan det blir för varmt, blev lite dåligt med träning förra veckan så den här veckan är det dags att ta tag i det igen..

sen på onsdag är det stockholm som gäller. ska bli fint och spännande.. :)



winnerbäck - nästan perfekt




jag vill se dom där skyarna igen,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0