hej göteborg!

nu är jag i min nya hemstad göteborg på lite snabbesök. åker hem igen på torsdag. imorn har jag registering på skolan och det ska bli skoj! kanske träffar man några av sina blivande klasskamrater? :)

jag och hannes åkte hit vid tolv.. sen kom ryno och hämtade oss och vi åkte och kollade på hannes lägenhet. slutsats: den är finare än min men ligger på ett sämre ställe, men han har en grym utsikt! sen for vi vidare hem till ryno och han bor verkligen lyxigt.. inte så konstigt med tanke på att det är frölunda som fixat det. sen gick jag och hannes hem till mig från ryno. det är en vääääldigt lång backe upp till mig. väl hos mig så kollade vi runt lite och jag lämnade lite packning. sen tog vi bussen till korsvägen och gick av där för att handla lite mat.. sen åkte vi spårvagn till centralen där jag gick av och hannes for hem till sig..

så nu har jag gått runt på stan lite och så. mysigt.. väntar nu på pendeltåget hem till morbrors hus. ska sova där i natt och hälsa på kusinerna lite!

stötte på daniel gilberg förut. det var trevligt. han frågade hur allt var med mig och om jag hade flyttat in än.. imorn ska jag och mick till henriksberg där håkans kompband spelar. ska bli skojigt. gilbert skulle vart med där men hade för mycket annat att göra men han skulle också dit och kolla imorn så vi ses säkert imorn. kul!
daniel lemma är gästartist så det kan nog bli riktigt bra!


aja, dags för mig att gå ut på perrongen!


jag gillar göteborg, känns som om det kommer bli bra att bo här!

såå, känn ingen sorg för mig göteborg! :P





ta mig till kärlek, ta mig till dans
ge mig nåt som tar mig någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0