come give me love

nyss hemkommen från eva-liisa. vi åt gurka och kollade på en riktig tjejfilm! myspys. hennes söta lillasyster mia-maria var också med. egentligen känns mia nästan som en syster till mig med! tänk att hon fyller 15 snart.. oj så fort tiden går!

idag har jag jobbat näst sista dagen. skönt. men lite sorligt. jag gillar stämngen på ica. vi har så kul ihop.. idag var det dock ett par riktigt griniga tanter som jag gärna hade sluppit.. suck!

sen efter jobbet drog jag och evaliisa till marieberg och shoppade lite. och vem träffar jag på där om inte självaste elin? åh så roligt. min bästaste granne i göteborg! :)


jaja. dags att sova nu. upp tidigt imorn till lördagsträningen kl 10. sen ska jag ha en riktigt slappardag och njuta av ledigheten och på kvällen är det födelsedagskalas hos helene! ska bli väldigt roligt.


sen är det klappat och klart inför nyårsafton! kommer bli bra tror jag!
jag, pelle och ivan har fixat ihop en massa folk nu! roooligt

17303-42
pelle i solskenet en fin o-ringenkväll 2005..


17303-41
jag och ivan cirka 2 timmar innan starten på sprint-SM i våras..



pusshejgodnatt




when you are gone, i'll make up my mind

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj long time ago :) hihi

2009-10-15 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0