ett slag i ansiktet

det var som om allt rasade samman i ett ögonblick.

nu vet jag att jag inte ha nån chans. men det var nog lika bra att jag fick se det nu. slippa all undran.. kan tänka mig att det blir lite lättare att koncentrera sig på det man ska göra nu också.

förutom det ögonblicket var det en bra dag. redovisning gick helt okej.. tentaplugget går sådär men det är inte hela världen.

sen när handels bilbliotek stängde gick vi hem till jenny. hon lagade mat till mig och vi kollade på bonde söker fru och O.C.. sen begav vi oss till sticky fingers för att se kusowsky spela. där träffade jag kristian, jättetrevligt. efter spelningens slut var det hemgång. kristian och jag gick och pratade en massa och så höll han mig sällskap när jag väntade på bussen.
jag trivs med honom om det känns skönt att kunna göra han glad. han är värd det bästa.


rock'n roll dör aldrig i dig,
kom tätt intill det är okej..
so i can shake you..


nu ska jag sova så jag orkar med att vara effektiv hela dagen imorn.
och på fredag är det tenta!


17303-24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0