jag vill ha allting

jag vill ha vår, glädje och värme!

har varit dåligt med båda delarna sista tiden. vill bara få vara ibland..
tiden bara rinner iväg. jag hinner inte njuta.

det är så satans kallt ute också. vill ha vårjacka och converse. nu.

ser fram emot håkan med evelina 16 mars i västerås. det kommer bli grejer vill jag lova.
backstage igen kanske? :)

sen kvällen därpå blir det håkan igen, fast denna gång i karlstad tillsammans med hannes.

fram tills dess är det mest jobb och plugg, låter trist. och det är det.

men en stockholmsresa med mina favoriter nästa vecka piggar nog upp något.


vi får hoppas så.



17303-6




håkan hellström - jag vill ha allting


det gör inte ont,
efter tre dar på golvet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0