en svår och jobbig grej

dålig dag, dålig helg. blä!
imorn börjar en ny vecka, får hoppas att den blir lite bättre.

min känslor åker berg- och dalbana och jag vet varken ut eller in..

jag önskar att du fanns här hos mig nu,

jag saknar dig så mycket ibland. det värsta jag vet är när jag börjar tänka på allt.. helt plötsligt blir allt skit och det enda jag tänker på är dig. fan. jag borde sova nu så att det blir en ny dag så fort som möjligt.
kollade på hipp hipp hora förut och den där pappa-dotter relationen i slutet var för mycket. skulle vilja vrida tillbaka tiden sisådär tio år och ta vara på varje minut igen.. det är så tomt!

var längesen jag kände mig så ensam,


if i could get another chance, another walk, another dance with him..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0