just this feeling is enough to make me stay,

tenta på lördag 9-14! skit!
det får gå som det går.. det är inte hela världen och göra om den sen i augusti. jag blir inte så besviken om jag inte klarar den men det vore ju riktigt skönt om man gjorde det.

du är mig blommor, sol, explosion och kapitulation..
men det betyder ingenting..


idag har vi föreläsning på botaniska 13-16.. det är dåligt för kl 13.30 så föreläser filip och fredrik så vi missar det! efter föreläsningens slut ska jag till biblioteket och läsa.. inte jättekul men igår hamnade jag bredvid hemköpskillen när jag läste vilket gjorde det tråkiga lite roligare..

men det finns positiva saker också.

MAMMA kommer och hälsar på nästa fredag! underbart.. vi ska göra massa mysigt.


och efter tentan på lördag ska jag förmodligen följa med kristian o se hans spelning i stenungsund! han ville jag skulle komma och kan blir roligt.. sen ska han få sin växt också. han sa att jag ju kunde ha fest för min tenta med dom på bussen dit, haha..
17303-38

jag tycker om kristian, han är snäll och rar och får mig på bra humör!







jaaha, nu är spenatsoppan snart klar så jag ska äta..




nej, det betyder ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0