blow him back into my arms

och jag gick ner mig på klubben, på magasinsgatan..


nej, så illa var det inte.

är hemma efter en lång dag. tenta 13.30-18.30 och jag satt heeela tiden ut. 5 timmar är mycket! fick ihop 17 sidor med varierande mängd text. jag kunde långt ifrån alla frågor men jag skrev massa annat som svar. får hoppas att föreläsarna som rättar är snälla och ger mig nåt poäng här och där för att jag iallafall försökte. det sista jag vill att göra om den här tentan! blä!

efter tentan samlades klassen på handelspuben där vi åt och drack. mycket trevligt! elin i klassen frågade var jag bodde någonstans för hon hade sett mig vid gibraltargatan sa hon. jag svarade att där bodde jag och hon sa
"va? jag med! jag flyttade in i helgen! vilket hus bor du i?"
"82:an"
"va? jag med! vilken våning??"
"ett!"
"jag med!! vilket nummer??"
"17!"
"va?? jag bor på 18!!"

haha, det var dagens bästa. jag och elin bor vägg i vägg. hur bra är inte det? så nu kan vi ta sällskap till och från skolan, hem från fester och massa sånt bra. tur att hon är en sån trevlig prick också

efter att vi hade varit på handelspuben några timmar var det dags att dra vidare. var inte så pigg på det först.. hade ont i huvudet och var rätt seg sen tentan och all stress man känt inför den. meen de tjatade och jag hängde på! vi begav oss till magasinsgatan och uppåt framåt. trevligt ställe, mycket folk och allt sånt. träffade daniel gilbert därinne och han var lika trevlig, mysig och kramig som vanligt. härlig kille det där!

efter en white russian o lite mingel därinne sa jag och elin adjö till klasskompisarna och cyklade hem genom göteborgsnatten. jätteskönt att ha nån att ta sällskap hem med. jag visade henne min bästa genväg och vi kom hem fort, utan problem.. förutom att elin var uppe i en rabatt och cyklade lite. haha.. en drink för mycket kanske?

nu sitter jag här och ska sova. är så glad över att tentan är gjord (hoppas bara man slipper göra om den). längtar till helgen. ska ha en riktigt mysig helg.. men innan det är fredag är det torsdag och då är det kursintroduktion på nya delkursen.. ingen rast, ingen ro. sen ska jag till morbror och kusinerna och vara barnvakt. åke skulle flyga till stockholm på jobb och malin hade möten och grejer till 22. så jag ska mata och lägga barnen och säkert läsa 100 godnattsagor. hoho. men jag är rätt bra på det har jag fått höra! åke ringde förut idag och sa att dom hade lagat massa god mat som jag kunde äta där imorn.
åh, det är precis så det ska vara.

förresten så upptäckte jag och karin en väldans festlig grej ikväll. så det kan gå. haha.. tur att inte anders dök upp på puben ikväll för då hade han fått det hett om öronen..





du och ditt hjärta och min dramatik




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0