go rebel go!

så var det som sagt hemtenta igen.. det är drygt 30 timmar tills inlämning av debattartikeln som ska handla om hur man ska förändra sveriges grundlag för att öka dess legitimitet.. ungefär så. ja, ni hör hur kul det låter.

utanför mitt fönster här på gibraltargatan lyser solen som vanligt. efter en hel höst och vinter med regn börjar visst göteborg inse att det är sol vi vill ha! fast ska man som jag skriva hemtenta kan det ju lika gärna regna..

ska försöka bli klar innan det är kväll, eller iallafall bli såpass klar så det bara är lite smågrejer kvar att fixa imorn. kanske får besök av morbror plus kusiner ikväll. vore trevligt! trots att vi bor i samma stad ses vi alltför sällan!

imorn bär det av till hallsberg, nästan två månader sen sist. det är ganska länge tycker jag.. eller framförallt så tycker min mamma det. haha.

i april händer hundra grejer! jag hatar när allt ska komma samtdigt! vi har sjukt mycket i skolan, mamma fyller och syster kommer hem från usa vilket innebär att jag måste ta mig till hallsberg för att få träffa henne.. fast jag överlever. tänkte försöka kombinera mammas födelsedag när jag träffar min saknade syster. sen så ska kristian spela i kumla också. han tyckte jag kunde åka med dom dit och kolla. haha.. det är iof också en lösning. kan kombinera kristian-spelningen med mammas födelsedag kanske? då får jag ju gratis hemresa också.. inte helt fel plus att agnes skulle bli överlycklig om hon fick chansen att träffa kristian.

neeeej. jag måste skriva skriva skriva!



avslutar detta inlägg med ett litet fint citat från redan nämda kristian..


häng kvar lite till
jag lovar dig släppa taget
om min frihet om min tid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0