hang on baby,

det är en fin kväll i göteborg ikväll. eller nu har nog solen försvunnit en stund bakom molnen.. men ändå.
jag är glad. det har varit två mycket fina dagar sen jag kom tillbaka till stan.. precis vad jag behövde.

nu sitter jag här och väntar på niklas aka nille p som ska besöka mig. han ska låna min extrasäng inatt för han ska till skottland och orientera och är här och mellanlandar lite. han sa dock att han skulle ta sig hit av egen kraft men jag undrar hur lätt det är att hitta till gibraltargatan 82?

idag var jag på stan med daniel. var såkallad personal shopper.. och jag lyckades ganska bra. blev en massa fina grejer inhandlade.. fast iof så tror jag han hade klarat sig precis lika bra utan mig.

fick även nyss reda på att david fransson/new moscow spelar på pustervik. fan, jag vill vill vill dit! jag har längat i år och dar efter att se han spela. hoppas det kommer fler tillfällen.. för jag känner på mig att niklas inte kommer vara så pepp på att gå dit.



jag är nog en ganska svår människa att komma nära. fast ju äldre jag blir desta fler är det som kommer mig nära. det känns skönt.. det gäller att välja sina vänner. sen måste man ge mig tålamod också, mycket viktigt.. :)



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0