i en jakt på ett minne från en förlorad tid

were we still kissing when you knew that we were through?
were we still holding hands when you began to see us from another point of view?


det är helt sjuuuukt vamt här i lägenheten! jag kommer aldrig kunna sova. täcke är helt uteslutet.. börjar fundera på om även sovkläder är överflödigt.. haha. till saken hör även att jag är väldigt solbränd. allt är varmt!

var på saltholmen hela dagen igår med elin och karolina. vilken skön dag, avkoppling till tusen. massa bokläsande, tjejsnack, sol, bad och sånt där som man gör på sommaren! det enda dåliga (förutom en röd kropp) var att det är hårt att ligga på kllippor en hel dag. svanskotan och ryggen har varit med om skönare.

på torsdag kommer äntligen mina tjejer tillbaka till stan!! som jag saknat dom. hoppas att erika ringer mig imorn.. dom kom till sverige idag. det blir en riktig reunion nu i helgen. way out west och allt! tyvär fick jag ingen 2dagarsbiljett utan får nöja mig med en festivaldag på lördag. men vilken festivaldag sen: moneybrother, timo räisänen, kayne west, lilly allen, the ark mfl.. underbart! appropå musik så har även min käraste rebecka fixat biljetter till henne och mig till kent i lisebergshallen 24 november. det är nästan för bra för att vara sant ju!

nej nu borde jag sova. ska träna klockan nio imorn (tredje gången på fyra dagar!) och sen nångång efter tolv kommer min morbor o hämtar upp mig. ska nämligen vara barnvakt åt mina söta kusiner lova och olle imorn. var ett tag sen.. men jag hoppas att de fortfarande lyder sin käraste kusin!


som idé var vi bra,
en vilsen hjälper en vilsen
hur kan det bli värre än det var?
fast inga hårda ord,
ingen ånger eller nåt sånt, vi gav det allt vi kunde ge
och älskling allting går sönder till slut, det är bara en fråga om tid




har känt mig lite låg ett par dagar nu. men det kanske har sina naturliga förklaringar? hoppas allt allt blir bättre nu när erika och dom kommer tillbaka. fast vem vet, jag grät när  jag sa hejdå till erika i början av juni.. jag kanske gråter nu med? :)







under all den här ytan finns nåt du aldrig kommer få se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0