i never wanted you to notice how i felt,

hamburgö med tjejerna var det bästa på länge. vi ska dit i höst med har vi bestämt, när vi behöver vila upp oss efter nån jobbig tenta.


jag hittade en lista också. jag är inte så mycket för listor men här kommer en:

dagens humör: jorå. ont i halsen och en klump i magen. men annars så..
var är du just nu?: sitter i min säng och kollar tv, borde laga mat
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: en stor fotbollsplan med svettiga pojkar, ett gym, massa hus och en busshållplats
vilken skiva ligger i din cd-spelare?: the clash - london calling. men min cd-spelare har sluta att fungera så man får använda datorn istället och där ligger just nu the plan
tv-program du senast tittade på: one tree hill
nummer fem i din samtalslista: jenny
nummer fem i din sms-inkorg: joachim
stad som gör dig nostalgisk: stockholm (i mitt hjärta)
en låt du inte kan höra utan att tänka på dess musikvideo: kent - kärleken väntar
vem saknar du?: oj, en massa. hanna, mamma, eva-liisa mfl..
vad saknar du?: orienteringen. tisdagsträningarna, bastun, alla tjejer.. och alla killar.
låt du gått och nynnat på idag: timo räisänen - sweet marie
tre saker du behöver: en större lägenhet, ny cd-spelare och en extern hårddisk
tre saker du vill ha men kanske inte behöver: svart skinnjacka, biljetter till winnerbäck i lisebergshallen, nya bruna linser
din första olyckliga kärlek: patrik från ik viljans P84/83 fotbollslag i strängnäs. vårt lag delade buss med det laget ner till en fotbollscup i spanien 2001. jag trodde mitt liv var över när jag insåg att jag nog aldrig mer skulle träffa honom. jag lyssnade på whitney houston och grät resten av sommaren
tre låtar du relaterar till något ledsamt: oj, det finns en hel del men: kent - innan allting tar slut, whitney houston - all at once (ja, det var den låten jag grät mest till, haha), moneybrother - it aint' gonna work
tre låtar som får dig glad: håkan hellström - uppsnärjd i det blå, lasse lindh - ingen vind kan blåsa omkull oss nu, the ark - let your body decide
tre låtar som gör dig nostalgisk: ibland tror jag att hela mitt liv är uppbyggt runt låtar och låttexter så det är väldit mycket nostalgi i många låtar men om jag ska välja tre.. death cab for cutie - i will follow you into the dark, lars winnerbäck - stockholms kyss, lars winnerbäck - för dig
har du mycket skor och kläder?: ja, och allt går typ i svart-rött-vitt. jag måste vidga mina färgvyer
vän du senast träffade: hade lunch- och fikadejt med linn, erika, andrea och jenny igår. så det är nog dom!
vad tycker du om din mamma: jag älskar min mamma. hon betyder alldeles för mycket för mig.
tre låtar som får dig att tänka på fest: last nite - the strokes, electric - leila k, dansa (demoversion) - kusowsky
tre låtar du gärna dansar till: dom två första härovan.. men paul weller - kristian anttila, cromeo - needy girl och typ allt med håkan. och nästan allt annat med, jag är inte så kräsen
bästa konsertupplevelse: hårt mellan håkan i lisebergshallen när jag var 15 det var det största ögonblicket i mitt liv eller i håkan i västerås juli 2005. men jag tror västerås var liiite bättre för då fick jag hänga backstage med håkan efter spelningen för första gången och det var nog ett ännu större ögonblick
film du senast såg: linas kvällsbok
vem känner dig bäst: mamma, och på andraplats helene tror jag
din äldsta vän: eva-liisa, och hon är fortfarande min bästis. det är grymt!



jaa. där var en lite lista med onödigt vetande. nu måste jag verkligen laga mat.


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gos.. Eva-Liisa åkte härifrån för en stund sen..kan inte fatta att ni har flyttat låångt bort ifrån mig båda två, snyft. =( Vi ska boka en Malmö-helg SNART sa vi. Puss och kram från din Hullan

2007-08-23 @ 20:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0