och var försiktig du har mitt liv i din hand

har precis sett brokeback mountain. jake gyllenhaal är min nya idol. han har det där lilla extra som man säger, haha. i övrigt var även filmen mycket bra! :)

annars har dagen bestått av träning och kusinbarnvakt. det var mysigt. vi spelade sims, åt god mat, lekte och sen var vi och badade. hur skönt och hur fint som helst. jag lekte med lova och hennes två kompisar. tre sjuåringar och jag, kändes som jag var barn igen.. vi tävlade om vem som gjorde snyggast hopp i vattnet från bryggan och såntdär. en härlig sommarkväll helt enkelt. sen när vi kom tillbaka fixade de återkomna föräldrarna gott kvällsfika innan min morbror skjusade in mig till stan igen. i bilen pratade vi om allt möjligt.. på ett eller annat sätt lyckas det alltid bli rätt djupa samtal när vi pratar. det är bra, han är bra.

pratade med erika i telefon ikväll. jag blev så glad! var två månader sen vi sågs.. imorn kommer hon till gbg och då ska jag möta henne på stationen. det blir grejer det. sen var det nog tal om nån sammankomst alla tjejer.. eller, alla som är i stan. linn kommer inte förens på fredag och jenny är i boxholm, men annars så är nog alla samlade!


nej, nu är det nog dags att sova om jag ska orka upp och träna tidigt även imorn.




allt det bästa till dig min vän, allt det bästa till dig
och må kärlek gå din väg igen, även om det är slut med mig


jag står utanför din dörr, bara för att säga
att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0