tonight i have to leave it

söndag idag. way out west är över.
det räckte gott och väl med bara lördagsbiljett. allt bra var då och jag var inte riktigt på festivalhumör denna helgen om man säger så.. inte alls som på peace&love. way out west bjöd på några riktigt bra konserter med bla moneybrother, säkert, timo räisänen, shout out louds och the ark.

efter ark mötte jag upp erika, karolina och gänget vid linné där dom satt och pimplade vin. efter nån timma där drog vi till hamnen och kajskjul 8 där det var lite spelningar och DJs. träffade massa från klassen där så det var mycekt trevligt. satt ute och pratade och hade trevligt. sen blev jag sjukt trött och drog hem vid två..

den här dagen har gått väldigt fort. mötte upp karolina för en fika på stan.. sen handla vi lite. sen har jag städat, lagat mat och tränat. och nu kollar jag på beck fastän jag egentligen inte borde. blir så sjukt mörkrädd.. men det finns inget bättre på tv så..


imorn ska jag, karolina, erika, linn och andrea åka ut till skärgården, hamburgsund, där linns familj har en stuga. där ska vi vara ett par dagar och bara ta det lugnt och skönt. hoppas på fint väder!



du är nästintill perfekt
men det gör ingen skillnad
jag måste gå,
tonight i have to leave


Kommentarer
Postat av: Shahin

Alla tycker alltid det är kul att träffa mig =)

2007-08-20 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0