då var man här igen..

ja! jag blev klar! klockan är nu 4 på morgonen och jag är precis klar med PM:et som ska in imorn. jag vet inte hur jag lyckades få ihop mina dryga 5 sidor.. hade gett upp och lagt ner det här hundra gånger om.. men efter ett x antal skorpor, några koppar te, lite bra musik och lite inspriation gick det.
eller det är klart, jag vet ju inte om det blir godkänt men jag hoppas det. har skrivit en hel del riktigt klyschiga och slagkraftiga stycken om vad som krävs för att ett land ska uppnå effektiv miljöpolitik.

seminarium imorn kl 10. oj vad jag kommer vara pigg. sen är det föreläsning i 2 timmar. då kommer jag nog vara ännu piggare. sen ska jag nog hem och sova ett par timmar. för sen är det kör och genrep inför lucia och konserten och då SKA JAG VARA PIGG!

förresten så undrar var jag har fått min envishet ifrån? och tävlingsinstinkt? har jag ärvt den från dig mamma? en sånhär natt är den bra att ha.. jag är rätt stolt över mig själv just nu. man ska inte ge upp förens man somnar vid datorn - mitt nya ordspråk kanske?



MEN NU ÄR DET SÄNGEN I LITE DRYGT 4 TIMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0