ge mig inspiration..

jag är skoltrött. eller så är jag bara trött på februari.. säkert både och.

vi pluggade verkligen så sjukt mycket till tentan som var i torsdags och jag var så inne i allt det där så sen efter tentan har jag varit konstant trött. hade behövt en veckas återhämtning men det allt ifrån återhämtning och vila här.. i måndags började nästa delkurs på 7 veckor som innefattar TVÅ hemtentor OCH TVÅ gruppinlämningar och 1600 sidor att läsa.. och jag har inte lust att läsa en enda sida.. suuck.

fast det är tur att det är väldigt roligt och intressant.. annars hade det aldrig gått.. handlar om olika politiska system i olika länder och om hur sveriges poltik fungerar. jag tycker verkligen att ämnet är hur roligt som helst så det känns trist att jag är så opeppad på att ta nya tag och läsa o vara ambitiös..

något som får mig på bra humör är alla tjejer. finns verkligen inga så härliga! och sen kören på måndagar! bästa kvällen i veckan.. och så finns det lite till som muntrar upp... ;)



"och så släcker dom ner, för en sista stilla chans
och allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans
och allt är som förut
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0