it's in your eyes

and now that you're gone, i don't know if I can carry on.
so sorry 'bout the things that I've done…
i know that it was over 'fore it started.


caesars palace är bra grejer.
och imorn åker min kära linn till alperna och vi andra ska sitta och plugga inför tentan hela morgondagen och hela helgen. underbart underbart!

förutom en ständig stress över allt ska ska läsas inför tentan på torsdag så är det fint. det är en enda röra av olika politiska teorier och filosofer i mitt huvud nu..
längtar lite till hallsberg och lite till annat.

men på lördag ska jag på utflykt till hisingen.. ojoj!





sova är något man borde göra,
men det finns så mycket annat som är trevligare..



när tiden är rätt ska jag plocka upp dig
och ta dig långt härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0