ROUSSEAU is my valentine!

idag är det alla hjärtans dag.
eller alla hjärtans jävla dag som ann-sofie sa :)

dagen ska iaf spenderas med att plugga in det sista inför morgondagens tenta. jag är så sjukt trött på alla filosofer! vi har dock valt varsin filosof som vår alla hjärtansdag-man!
min valentine är roussau och ninas är platon.. dock minns jag inte vilka karolina och erika hade.. haha.

på fredag ska jag åka till hallsberg.
skönt och få träffa familjen, eva-liisa, rebecka, lovisa och alla orieterarna som man saknar mest hela tiden!



förresten så går jag någon slags balansgång nu. mellan vad vet jag inte.. men jag vet att det är väldigt instabilt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0