dream my days away

tentan gick bra! roligt!

nu har jag precis kommit från fysiken där det var fotboll i nästan två timmar! OJ vad roligt det var! hade glömt bort hur mycket jag saknade fotbollen..

nu ska jag duscha och sen skynda skynda till jenny där det är spelkväll med en massa trevligt folk. vi ska tydligen spela TP med 90-talsfrågar. ojoj..


igår städade jag så nu är det skinande rent överallt. tog fram broder daniel och lyssnade på när jag städade.. haha. var ett tag sen nu. nästan så jag har glömt bort vilket BD-fan man var i 14-15 års ålder.. hehe. men dom är ju grymma!

nej nu är det dusch som gäller!


förresten har vi ingen skola imorn. toppen! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0