hello sunshine!

det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så


lördagar borde alltid börja såhär bra.
vakna utvilad vid nio.. sen kolla på nyhetsmorgon, lyssna på mysig musik och äta havregrynsgröt med morbrors egengjorda äppelmos!

solen skiner och från mitt fönster har jag fin utsikt och så långt jag kan se (vilket är rätt långt) ser jag inte ett enda moln. men av erfarenhet vet jag att det där kommer ändras.. skulle komma in en ny storm ikväll,
men man ska njuta medan man kan..

igår var en skön dag. sovmorgon sen ner på stan med elin.. gick i saluhallen och tittade på god mat :) sen när vi hade kommit hem så kom elin in hit och vi drack kaffe och hade chokladprovning på de fyra stycken chokladbitarna vi inhandlade. trevligt trevligt..

sen satte vi på radion och dansade lite. haha.. skitsnyggt, verkligen..


everyday i hear your song now
everyday
it wont go away




idag ska jag träffa min grupp kl 14 på stan över en fika och planera inför vår redovisning på måndag. blir nog trevligt..
annars är även denna dag rätt oplanerad, vilket är väldigt skönt! 


kanske, kanske, överlever jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0