den här stunden är resten av mitt liv!

okej okej okeeeeej. kolla här!


jag har SOMMARLOV!

det är så sjukt underbart att jag knapt har förstått det. tentan idag gick okej, kunde ganska mycket men är tveksam om jag skrev det dom var ute efter, aja, återstår att se. sen direkt efter tentan så käkade tjejerna sushi och sen bar det av till kalaset som var vid linnéplatsen. det var grymt kul att så många från stats var där.. vi var säkert drygt 40 personer som mest. satt mest och snackade, lyssnade på bra musik och framåt midnatt blev dansgolvet hett! det var galen dans åt massa bra musik som håkan, strokes, anttila, knife, moneybrother - och även käraste käraste kusowsky.


sen vandrade jag karolina, erika och frida hem genom natten och det var verkligen sommarnattskänsla, hur varmt som helst. och nu är klockan över tre och jag borde sova! imorn ska jag träffa daniel på stan vid tolv så ja, som sagt.. jag borde sova. sen på kvällen är det middag ute hos linn med alla tjejerna. kommer bli hur mysigt som helst..


jag har läst mitt första år på samhällsvetenskapligt miljövetarprogram nu! känns bra.. bara fyra femtedelar kvar nu..



godnatt kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0