det är vackert väder ovanför molnen, men regn där vi står

fortfarande regn i göteborg. men imorn lämnar jag västkusten och tar tåget till hallsberg. sen på torsdag vidare till borlänge och peace&love! en av förra årets höjdpunkter ska återupplevas!denna gång utan håkan dock.. men med andra fina band (jag gör en lista på banden jag vill/ska se i helgen lite senare i inlägget). kommer ju vara så roligt folk där.. jossan, rebecka, lilian, karolina, sanna, elsa.. och krille såklart! efter festivalens hemkomst väntar tre veckor jobb i hallsberg och en veckas orienterande på o-ringen i mjölby innan det blir dags att ta sig till sveriges framsida igen! jag tror nog att jag kommer komma tillbaka hit ett par dagar i juli, annars kommer ju saknaden blir olidlig!

idag såg jag en såndär bra feelgood-film på bio, music and lyrics! mysig och glad film! om man trixar och ändrar lite i storyn skulle filmen kunna vara min verklighet, haha!


nehej, nu ska det packas och peppas lite inför allsång på skansen som har säsongspremiär om 30min. inte att missa! det hör ju sommaren till..

åååååhhh, förresten så har vi fått våran hundvalp nu. ja, alltså inte här i gbg utan hemma i hallsberg. ska bli så kul och få träffa henne! lilla alice (jag trotsar mammas fula stavning på namnet!!)


peace&love's bästa akter:

sophie zelmani
salem al fakir
the sounds
damien rice
plura
laakso
anna ternheim
melody club
lasse lindh
the tough allians
deportees
marit bergman
maia hirasawa
tingsek
mando diao
timo räisänen
the plan
jason mraz
weeping willows
kristian anttila

elin sigvardsson
sugarplum fairy
timbuktu
the ark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0