här ibland ruinerna ska vi bygga nånting större

idag har ja haft mitt första uppträdande med kören. det var roligt! gick nog ganska bra med tror jag, kändes så. vi fick ju applåder  :) har varit ute hela dagen idag, och hela dagen igår och i måndags. det är sommar i göteborg!

sitter och sliter med grupparbetet nu, ska bli skönt och bli av med det på fredag.. fast det har varit roligt, och lärorikt!
jag är så trött! orkar inte skriva.. blä! snart är det påsk också, vi har påsklov i tre dagar, väääldigt generöst! då ska jag nog åka hem och äta lite av mammas mat! sen är det april och då kommer min kära syster hem. det blir fint det..

nej, dags att skriva klart så man får sova nångång. sova bör man annars dör man..


pusshej.




du är ett glashus och jag en sten,

men det är du som försöker se genom mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0