luften bor i mina steg

6 timmar kvar till inlämning nu och det känns lugnt. har bara lite småsaker kvar att skriva.. nån snygg avslutning och såntdär!

annars började jag dagen med att klara P3:s introtävling! alla låtarna, inte dåligt! det har alltid varit lite av min specialite det där med musiktävlingar.. haha!

borde nog äta frukost men jag orkar inte.. sitter hellre här och skriver på den underbara hemtentan..

när tentan är inlämnad ska vi gå till nåt ställe på andra långgatan och träffa lite folk från klassen och fira att tentan är gjord, eller nåt.. men jag blir inte så långvarig där för kl 18.45 kommer min bästa eva-liisa med tåget! tjoho! ska bli skönt att ha henne här. vi ska ta det lugnt och bara göra ingenting.. gå på stan, fika, åka ut till saltholmen om solen skiner. och imorn kväll ska vi kanske till handelspuben, var nåt på gång där och många från klassenn skulle vara där.

jaa, så då var den helgen planerad. kommer nog bli en trevlig och fin helg med en extra fin avslutning på söndag kväll kanske..? :)


nej NU är det nog frukost ändå, känner att jag behöver det..


och så måste jag komma ihåg att hämta mina skor idag... suck!


.. OCH DET ÄR VÅR NU! UNDERBAAART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0