it's a fire!

klockan är straxt efter sju en lördagmorgon.. och jag har redan varit vaken i nästan en timma. varför?


JOOOOO, det där kära brandalarmet gick i huset IGEN! (typ femte gången sen jag flyttar in). så jag har börjat min dag med att suttit på asfalten utanför huset.. som tur är har jag elin och erik som grannar så vi satt och sällskapade lite.

och som vanligt så är det inget som brinner fast denna gång skulle alla som bodde på våning 5 vänta utanför sin respektive lägenhetsdörr.. hmm.

det var många som näst intill ramlade ut ur huset.. säkert många som var på kalas igår och som inte njuter av att vakna till ett bramdlarm vid halv sju.. haha.


nu är jag ju såklart jättepigg och kan inte somna om. kanske skulle ut och gå en sväng? vore ju rätt skönt.. ska ner på stan med erika och karolina vid halv elva så jag kan ju ändå inte sova länge. hm, ett beslut kommer tas snarast.


förresten så har jag återuppväckt min dator igen! den har varit minst sagt seg senaste tiden och dataproffs som jag är fixade jag det. haha.. tror jag fixade det iaf :)



so long,

Kommentarer
Postat av: elin

du är duktig du lilla datafixare! :) snart mathandling hoppas jag

2007-05-20 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0