sing, sing, sing...

jag är helt sjukt nervös.

snart är det samling och om knappt tre timmar börjar konserten. jag har på morgonen försökt dämpa min nervositet och ladda genom att lyssna på the smiths en massa samt äta turkisk peppar i mängder.. undra hur bra det senare är?

kommer vara många fina människor där och titta. det är bra, men just nu önskar jag att det inte skulle komma nån jag kände..

nej. nu ska jag äta en macka och försöka göra någonting åt mitt hår som dagen i ära är såhäääääär stort!

(sen hoppas jag lite i smyg på ett peppande samtal eller sms från en viss person..)


nu ska det sjungas, önska mig lycka till!



there is a light that never goes out..


Kommentarer
Postat av: Lisa

hoppas det gick bra! :D

2007-05-15 @ 17:19:26
URL: http://www.pyttesyster.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0