jag känner en sån lättnad när musiken går på igen.

gbg just nu: regnigt, lite blåsigt och kallt. vintern har kommit till västkusten. nu kommer det se ut såhär fram tills mars.. jippi!
en annan sak som verkligen ÄR jippi är att jag klarade den där hemska hemtentan. det var kanske det bästa på länge. så himla skönt. det skapade så mycket ångest, tog så mycket tid och glädje från mig. och den blev godkänt! nu kan inget stoppa mig.. haha. hade seminarium igår på genus och politik. roligt faktiskt. mitt PM som jag skrev och lämnade in blev faktiskt ganska bra.. tror jag.
nu har vi haft gunnar falkemark två föreläsningar och ska ha han två stycken till. gunnar är min favorit, all time! vi hade honom första poängen på a-kursen i våras och jag blev helt fast. han är grym! dock är jag lite rädd inför seminariet vi ska ha med honom om en vecka.. en person med större auktoritet får man leta efter.. haha

igår var en skön dag. efter föreläsningen åkte jag hem och storstädade hela lägenheten och det tar faktiskt längre tid än vad man tror att städa 18kvm.. sen blev det trerätters middag här på gibraltargatan. mums mums.
idag var faktiskt också en skön dag. sovmorgon.  rolig föreläsning 13-15. sen kör-rep med vår alt-stämma.. trevligt och roligt. sen träffade jag petter i vasastan ett par timmar nu ikväll. trevligt trevligt.


imorn föreläsning 10-12. sen luncha med min bästa elin. sen plugg plugg plugg!
förresten, jag missade bonde söker fru ikväll. hemska tid! nu får jag tydligen vänta ändå tills på söndag innan reprisen går.. suck. det var ingen top model ikväll eftersom det var fotboll.. så det missade jag iaf inte. (onsdagar är ju som annars alltid min tv-kväll..)




nej, nu ska det sovas.
- men först - ett vänneravsnitt!





jag undviker så skickligt,
ämnen som leder någonstans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0