gråa dagar skyndar aldrig på..

image152

det är här man bor stora delar av terminerna. stans bästa bibliotek.. haha. ligger ju i vasastan mitt emot handels så det är ju iof vårt närmsta bibliotek. där satt jag hela dagen igår i läsesalen och skrev på PM:et till seminariet. med den bärbara datorn och böckerna framför mig. jag måste nästan sitta där för att kunna prestera. hemma är det så mycket annat roligt som lockar mer än att plugga.. typ diska.. och städa..

ska snart bege mig dit. idag måste hemtentan bli klar för seminariet är imorn. men det ska gå. det har det alltid gjort förut.. haha. som tur är när man sitter därinne och läser eller skriver så brukar man ha massa fina personer att gå ut och ta pauser med. igår tog jag, maja och karolina en lite för lång paus och satt i solen på trappan och drack kaffe. det är så härligt att solen forfarande värmer såhär i mitten på oktober!

men som sagt, helgen närmar sig. på fredag vet jag inte vad som händer. är sugen på att gå på stan och hitta något fint. då blir man alltid lite glad.. sen på lördag är det klassklalas! det ska bli roligt! sen på söndag vet jag inte.. söndagen brukar gå så himla fort jämt..

åh. nästa vecka måste jag också plugga massor. efter morgondagens seminarium har vi två stycken kvar varav ett som vi även ska lämna in skriftligt på. sen har vi den stoooooooora hemtentan kvar som ska in femte november. men sen är halva terminen gjord! "demokrati i praktik och teori"-kursen är slut och vi har två dagars ledigt (!) och sen börjar terminens andra halva "miljöpolitikens villkor". den kursen kommer bli väldigt rolig tror jag! appropå det måste jag gå in på studera.nu och kolla så jag sökte de valbara kurserna till nästa termin som jag skulle.. 


nej. nu ska det drickas te och sen blir det att cykla ner och skrivaskrivaskriva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0