höstbesök på hemmaplan

jag är i hallsberg.

det är verkigen tyst här. det räcker med att gå utanför dörren här hemma på korsbergsgatan så är det helt tyst. undra när jag senast upplevde det? göteborg är härligt och bra på alla sätt och vis. men inte speciellt tyst.

har varit här i två dagar. har varit så lugnt och skönt. långa skogspromenader med mamma och hundarna. massa god mat, lite mys på ikea och sånt.. sen i tisdags kväll var jag på orienteringen. oj vad jag saknar det.. tisdagsträningarna, myset efteråt med massa goda mackor och te, världens bästa människor!

nu håller jag och mamma på och gör grönsakssoppa. ikväll ska jag till örebro och hälsa på helene och andreas! kanske även en sväng hos hanna också som kommer hem från uppsala ikväll.

jag hinner tänka så mycket när jag är här. har inte riktigt hunnit med det senaste tiden. välbehövligt att rensa lite inom en. man glömmer bort vad som är viktigt och vad som verkligen betyder nåt. storstadslivet gör ibland att man inte hinner stanna upp och reflektera över saker och ting.. allt bara går och går...


hittar så roliga gamla bilder på den här datorn. massa minnen, underbara minnen. och en stor stor saknad!




det finns så sjukt mycket bilder. och det är ganska lätt att se vad som har haft störst betydelse i mitt liv. orientering och eva-liisa. oj vad jag saknar henne. min finaste, äldsta och bästa vän!


nu ska jag vila en stund. lyssna på musik.. antingen somnar jag eller så börjar jag tänka en massa.




när ingen ser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0