stupid sunday song

jag har alltid kunna vara uppe länge på kvällarna och ändå vaknat senast nio. nu har jag jag börjat bli trött redan vid nio tio på kvällarna och somnar senast runt 23.. helt sjukt. vaknar jättetidigt. vaknade för en timma sen så jag gick ut en promenad. solen sken i göteborg när jag gick ut men den försvann under promenaden.

idag ska jag till min käraste morbror, malin och kusiner. ska bli mysigt! jag trivs så bra där! jag tycker om att ha en morbror i gbg. han är bäst!

sen så ska jag plugga lite inför seminariet imorn. just nu känns det som om jag inte alls har mycket att säga. men det ska nog ordna sig.

på tisdag bär det av till hallsberg.. tjoho!





image106


jag och hélène, maj 2007

Kommentarer
Postat av: Hullan

Looking good!! Hihihi =) puss min Fezat

2007-10-09 @ 09:10:57
Postat av: amanda

du är snygg liza!

2007-10-11 @ 16:24:16
URL: http://amandahildur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0