and i guess you must find your place,

fick höra att jag skulle rannsaka mig själv. man tackar. kanske skulle passa på att förändra lite av mig själv också? ibland känns det som om det är det enda jag gör dagarna ut och in. inte blir jag klokare för det, och inte någon annan heller.

mitt huvud är trött. föreläsning 9-10 om olika partisystem. sen sitta och läsa på biblioteket från 10 till 17.30 (med en timmas lunch). ändå har man oändligt kvar att läsa. sen träffade jag elin och vi cyklade hem ihop. sen kom hon och erika över och vi kollade idol och top model. kvalitets-tv, javisst! men det är faktiskt precis det man behöver efter en dag av tungt läsande. två vänner, en kopp te och två lättsamma tv-program!

dom ringde från svt idag. så imorn ska jag vara med i fyra scener i ettans nya serie "andra avenyn". kan bli spännande! skulle ta cirka fyra timmar och det var rätt bra betalt måste jag säga ;) fick just reda på att han den där lilla söta killen sebbe från hipp hipp hora (den som hon blir tillsammans med i slutet, jag slänger in en bild på han här nere) är med i serien. . så jag hoppas att han är med imorn.. haha. läste dock precis att han är född samma är som jag så han var visst inte så liten..

dags att sova nu. föreläsning nio. sen läsa lite och sen ta sig ut till lindholmen för inspelning kl 12.30. sen blir det lasse lindh på sticky..


sov sött!








just a year ago i would have danced so crazy
i now i think a want to get back on that track,
and shake my hips to the revolution


billie the vision and the dancers är BRA

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad trevligt att du läser min blogg, för jag brukar läsa din med ;) Vi regerade allt på fotbollsplanen tillsammans en gång i tiden :)
Vad skoj att du ska vara med i en tv-serie och jag kan säga att jag gillar han den där Sebbe med, han är lite småsöt på något vis ;)

2007-09-13 @ 09:47:16
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Lina Strand

Hej Liza! Gud vad kul att vara med i Andra Avenyn! Inget dåligt extraknäck! :D Haha! Lycka till med det så ses vi!

2007-09-13 @ 18:51:39
Postat av: Meli

Såg att du hade skrivit i Lindas blogg=)..Faan va kul med tv-serien..hoppas det går bra!!

2007-09-23 @ 00:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0