att blunda hjälper inte nu,

egentligen borde varje morgon vara som den här,

går upp tidigt, solen skiner på hustaken.  spinningpass på 45 minuter. kom hem, tog en dush.. sen har jag ätit frukost och hunnit läst HELA göteborgs-posten och kollat på nyhetsmorgon. min föreläsning börjar inte förens om en timma. jag har oändligheter av tid! haha. men jag ska nog åka ner lite tidigare så jag kan gå in på biblioteket och skriva ut ett kvitto på att jag betalt handels kåravgift så jag kan få mitt studiebidrag..

igår var första körövningen för hösten - med ny körledare. hon heter stina och var glad, söt, trevlig och duktig! kören på måndagskvällarna kommer bli höstens räddning. imorn skulle det bestämmas vilka låtar vi ska sjunga i höst och jag hoppas hoppas det blir bra! lär ju bli en hel del jullåtar eftersom vi har en julkonsert i december. fast jullåtar är nästan det bästa som finns ju! haha. när jag cykla hem från kören igår straxt efter halv nio var det mörkt ute och jag cyklade jättefort med lasse lindh i öronen. slog nog nytt rekord uppför alla backarna.

undra vad som händer idag? skola till 12.. sen äta lunch, läsa ett par timmar. sen skulle jag behöva köpa nya löpartights.. men dom var slut inne i stan dom jag vill ha så jag måst ut till backaplan och det är ju ända till hisingen.. haha (tar typ 5min med spårvagn från city). sen kansk det blir en löprunda om inte mina ben är för trötta sen spinningen. sen lockar joachims nybakta bröd (och kanske te?) ikväll samt idol. får se hur kvällen blir..


jaja, nu ska jag diska lite och sen ta på mig jacka, skor och en stor, mysig och varm sjal och sen trampa nerför gibraltargatan, genom vasastan och till skolan och ha föreläsning om demokratimodeller.


dagens låtar:
moneybrother - it will not happen here
death cab for cutie - marching bands of manhattan



sometimes feelings fade away,
we have all been lonely dear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0