it's all good,

det har varit en mysdag idag. vaknade tidigt och kollade på OS. sen åt jag god frukost med havregrynsgröt och gott te. sen tränade jag. sen lagade jag soppa med massa grönsaker jag hade hemma. gott, nyttigt och billigt - bra grejer. sen kollade jag på OS igen. sen fick jag för mig att ta mig ner på stan och fika med mig själv. det är nåt man borde göra oftare.. jag satt där i en skön fotölj på övervåningen på espresso house i NK och läste GP och drack gott kaffe. sen handlade jag ett välbehövligt fodral till min kamera och sen tog jag bussen hem i regnet. nu ska jag äta ite kvällsmat, ringa mamma och sen läsa i min bok.

imorn ska jag träffa andrea och det ska bli trevligt. idag ringde även kalle och frågade om jag kunde jobba på fredag.. det blev alltså bara en veckas ledigt innan det var dags för jobb igen. men det blir bra, saknar redan mina kära arbetskamrater lite.. om en lite dryg vecka fyller jag år och då får jag en jättefin födelsedagspresent - min kära mamma kommer hit! det kommer bli en fin födelsedag. sen ska jag ta tag i datorköpet också som är min present till mig själv efter denna sommaren. snart kommer en fin, ny, vit liten macdator pryda min lägenhet. den kommer passa in perfekt!



fin bild på världens bästa eva-liisa! hon saknas!


Kommentarer
Postat av: erica

jasså? :) läskig lukt det där, den sätter sig så grymt! :P

2008-08-22 @ 23:27:20
URL: http://selem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0