tillbaka på brottsplatsen

imorse sällskapade jag med erika ner till centralen och hennes tåg. hon hade mycket att bära, det är väl så när man ska vara borta i fem månader.. sen vinkades hon av. både jag och jenny var där och det var lite sorligt. men sen efter det mötte jag upp solstrålen karolina och vi åt frukost i solen i haga. nu befinner vi oss på KTB (kurs och tidningsbilblioteket) vid handels där karro skulle kolla en grej på internet. en plats som jag känner en fruktansvärd hatkärlek till efter alla tusen timmar jag suttit här och pluggat. läst oförståeliga böcker om politiska system världen över, skrivit säkert hundra PM och pluggat till ett 20-tal tentor och druckit många, många koppar kaffe..  

förövrigt är sommaren tillbaka här i göteborg och stan börjar fyllas av studenter igen. snart drar det igång..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg att du bor och studerar i Göteborg.. Jag kommer nämligen också att göra det om ungefär tre veckor och vill därför höra lite om hur det är, hur du trivs, osv! Berätta gärna nåt :) :)

2008-08-19 @ 00:34:09
URL: http://cillii.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det låter ju helt kanon! Så kul att du trivs och att allt känns bra! Göteborg i sig är ju en trevlig stad, och man får helt enkelt hoppas att människorna där också kommer vara det :P



Jag ska bo ute på Hisingen - Lundby, heter området. Något du känner till? Vart bor du?



Kramkram!

2008-08-19 @ 17:20:52
URL: http://cillii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0