intensivt framöver.

det gick bra. jag klarade att vara lucia. det var heeelt fullt därinne och det var nervöst. jag lovar att lägga upp en bild till allmän beskådning imorgon eller så. det blev en intensiv helg med mamma på besök torsdag-fredag. det var mysigt! lucia på fredagen och ingen sömn natten innan. middag/fest med kören i lördags och igår plugg och mysig fika med elin och karro. och inte blir det lugnare heller..

vad som komma skall:
måndag: tentaplugg på KTB och genrep med kören ikväll
tisdag: tentaplugg och julkonsert med kören. kl 19 i mariakyrkan. kom dit!
onsdag: tentaplugg och årsmöte med kören på kvällen.
torsdag: tenta och sen jobb
fredag: jobb jobb jobb. kom till saluhallen och köp sill till jul vet jag.. 
lördag: jobb..
söndag: packa, städa, sova, handla julklappar
måndag: jobb och sen på kvällen går tåget mot hallsberg. jul ska firas!

som ni ser. rätt intensivt schema fram tills jul..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns roligt och uppiggande att du är tillbaka hos oss i fisken igen ett par dar. Ses i möra.

2008-12-18 @ 21:07:47
Postat av: Lina Strand

Hej Liza!



Åh, härligt att Luciafirandet gick bra! Jag vill gärna se några foton!! :) Jag hade ställt klocka på väckning och kikat upp spårvagnar att åka och hej och hå, men när klockan väl ringde så orkade jag inte upp. Det hade varit en tuff vecka i alla dess slag så jag behövde lite sovmorgon på fredagsmorgonen, men i efterhand ångrade jag mig lite för det hade vart mys med lite lucia... Hoppas att allt är bra! God Jul! Kram!

2008-12-22 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0