det finns bara ett sätt att brinna upp,

det är sent och jag borde sova. men jag är lite rastlös.. egentligen är jag väldigt trött när jag känner efter. lite tung i huvudet, trött i kroppen och sådär men det är nånting i mig som inte riktigt kan koppla av.

tentan var igår och det är skönt att den är gjord. vet inte riktigt hur det gick.. det kom konstiga och oväntade frågor men jag gjorde mitt bästa hur som helst! efter tentan gick jag o jenny in mot stan. solen sken och vi avnjöt årets första falafel i trappen vid kanalen vid kungstorget. mysigt! på kvällen var det kör och övningen gick mycket bra. vi övade in sista delarna i kristina från duvemåla-låtarna och sjöng lite abba. sen blev det lite trevligt häng med några från kören. mycket trevligt! var hemma lite senare än tänkt men det tyckte jag att jag var värd efter tentan och allt..

idag började projektarbetena som är fortsättningen på denna kurs nu efter tentan. hamnade i en bra grupp med jenny, ida och jörgen. dock var vårat ämne inte riktigt lika kul. men vi får väl göra det roligt! se idag har jag inte gjort så mycket mer kul. jag har städat, kollat på tv, ätit och sovit lite. ovärd dag, men skön.

imorn har jag tvätt 10-12 men insåg just att jag inte har nåt tvättmedel vilket innebär att jag måste till willys innan 10 imorn, suck! sen ska jag träffa gruppen vid 15 sen miljöpsykologi 18-20. hm.

men men men. sen blir veckan lite roligare! för på torsdag spelar kusowsky på sticky.

OCH PÅ FREDAG ÅKER VI TILL BERLIN!

det ska bli så himla kul och känns verkligen välbehövligt nu efter tentan. åh. ska bli undebrart att komma ut i europa till en storstad. ska inte tänka på nåt som har med skolan eller annat jobbigt att göra förens vi kommer hem på tisdag..


detta har varit en musikkväll också. suttit och lyssnat och lyssnat och lyssnat.
mest hästpojken, moto boy och michael jackson. men hittade även lite whitney houston och fick en riktig nostalgitripp till högstadiet. haha!

och förresten, hur underbar är inte håkans nya låt? som jag har längtat! håkan är tillbaka! (fast för mig är han ju aldrig borta..)

nu ska jag avsluta mitt nattliga och trevliga samtal med malin och släcka lampan och sova.


så säg det och få det gjort
det finns bara ett sätt
att brinna upp



image183




















































ta mig till en stad utan saknad

Kommentarer
Postat av: krillis

världens sötaste Fezen!
Hoppas ni hade/har mysigt i Berlin!
kramkram

2008-03-07 @ 21:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0