den stora dagen är här,

då det är dags för konsert! jag är väldigt laddad.
mamma är här på besök i helgen o igår hade vi en riktig mysdag. berättar mer om den senare. nu ska vi ner på stan en sväng innan jag ska träffa kören o sjunga upp och sådär! åh, det ska bli så roligt. vädret kunde inte varit bättre för en vår/sommarkonsert och det kommer komma mycket människor. och jag kommer vara helt varm i själen. och kanske få en tår i ögat när vi sjunger sista låten. den är så vacker!



och sen ikväll är det avslutningskalas!


puss och önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är den så bra som den verkar :) Härligt! Blir att beställa den nästa gång det ska inhandlas nya böcker :)

2008-06-02 @ 09:25:03
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: krillan

Thanks haha gräddbakelse ;0) mm mums ;0) Puss &kram

2008-06-02 @ 20:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0