du kan få mig vart du vill,

kockan är efter midnatt och jag somnar närsomhelst.
imorgon är sista dagen av den här terminen. jag har alltså snart läst klart två år av min utbildning. helt sjukt hur fort det går. har läst över 100 högskolepoäng och tänk så mycket jag lärt mig och hur smart jag har blivit, haha.
två av de absolut bästa åren i mitt liv är det iallafall. sen väntar tre underbara (och slitiga, ångestfulla, jobbiga, lärorika) år till.. det gäller att se det positiva.

imorn när jag lämnat in tentan kommer jag vara världens lyckligaste. jag längtar! frihetskänslan kommer vara total!


skänk mig en tanke någongång mellan 17-21 för då skriver jag sista tentan för terminen i viktoriasalen.

hinner jag ska jag till genrepet med kören inför konserten kl 18. kan bli tight kanske även ni inser. men jag kanske hinner med en timma av repet..



du håller mig kvar i nåt jag lämnat


puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sophie Kinsella-böckerna är som du säger riktigt bra. Denise Rudbergs nya bok kommer i juli allt, hon har även skrivit en bra ungdomsbok som heter Tillsammans, och tvåan kommer efter sommaren.

Deckare tycker jag absolut att du ska läsa, just Liza Marklund, Stieg Larsson och Camilla Läckberg skriver mycket bra sådana.

Det är bara kul att dela med sig av bra böcker som man har läst :) Kul när det är fler än en själv som gillar att läsa.

2008-05-28 @ 08:27:17
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Krilla

heey!
Oh jag håller tummarna ikväll eller strax! Du kommer klara det galaaant! herregud har du reedan läst 2 år? Gach du är så bra ge mig lite av din smarthet! ;0) Jaa det vill jag jätte gärna du kan väl slå mig en signal när du har tid över för lilla mig så ska jag visa dig city ;0) hihih Puss & kram krillidilli

2008-05-28 @ 16:40:43
URL: http://kaxigakrilla.blogg.se
Postat av: amanda

om en timme ska jag tänka på dig. och hålla tummarna!

2008-05-29 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0