göteborgsvarv, sol, vin och dans

klockan är 22.35 och jag befinner mig i gårda, på åvägens studenthem som håkan så fint sjunger om. sitter här med erika och karolina.

planen för kvällen är att dricka lite vin och sen ta oss ut på stan och till ritz. där är det en bra klubb ikväll, hoppas vi. musiken ska vara en salig blandning av indiepop, electro, danspop och annat bra. gratis inträde.. öppet till 03. kommer bli en fin kväll. fick även reda på att det är min vän simon, även sångare i silverbullit, som ska välja låtar. kan inte bli annat än bra!

idag har jag och mina vänner hängt på en solig balkong hemma hos stefan  vid skanstorget och hejat på alla som sprungit göteborgsvarvet. vilken stämning vi skapade för alla förbipasserande löpare uppifrån balkongen! framförallt skrek vi på kära andrea och linn.. bra kämpat tjejer.


nu hoppas vi på en trevlig och rolig kväll full av dans!


förresten, har jag fått klart med sommarjobb nu! sommarjobb i göteborg, underbart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till jobbet syrran:) Jättehäftigt. Vi syns ju snart:) Kram

2008-05-18 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0