det ska bli skinande rent på gibraltargatan..

tidig tvättmorgon på gibraltargatan. söndag är tvättdagar.. och städdagar. 
när jag städat klart och min lägenhet är helt skinande så ska jag nog till min morbror. det är min plan iallafall. sen i eftermiddag ska jag till partille och kolla på charlotte som jag jobbade med i somras när hon spelar handbollsmatch. hon spelar i sävehof och det är ju ett rätt bra lag vad jag har förstått. så hon lär ju vara grym. jocke och minna från jobbet ska också kolla så det kommer säkert bli en trevlig eftermiddag!

i fredags så var jag först på biblioteket och skrev hemtenta. sen jobbade jag på eftermiddagen. trevligt som vanligt! sen åkte jag hem till karro och maja. där bjöds det på rödbetspaj och det var mycket mycket gott! sen hade de bakat bullar. världens lyx på fredagskvällen. sen drack vi ett glas vin och spelade barnspel. mixmax hette det. någon som minns det? man ska bygga ihop en gubbe med olika kroppsdelar.. eh ja. det var roligt iaf. sen gick jag och elin genom majorna och hamnade på simons skräckfilmsklubbs fest. där var alla helt sjukt utklädda. jätteroligt. fullt med folk och sen spelade simon några låtar. mycket mycket bra! sen dansade jag och elin fuldans, drack en öl och sen tog jag vagnen hem. 

nej nu ska jag äta min frukost som består av en kopp te och omelett. måste handla..



den här bilden är tagen precis när jag hade flyttat in här. det är över två år sen. herregud. 
fast det ser nästan precis likadant ut nu :)

Kommentarer
Postat av: Hullan

Rödbetspaj? jag döööör. förlåt Karro & Maja

2008-11-03 @ 18:08:56
Postat av: liza

me det var jättejättegott jag lovar! med fetaost och broccoli i.. mums! jag ska bjuda dig på det när du kommer hit ;) haha

2008-11-03 @ 23:43:42
Postat av: Hullan

okej då, du får en chans att övertyga mig =O))

2008-11-05 @ 13:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0