tisdag med tentaplugg och livemusik

tisdag på biblioteket.
detta tentaplugg alltså. jag vågar seriöst inte ens tänka på hur många timmar av mitt liv jag har spenderat här inne. återstår två timmar till här ikväll. för klockan kvart över åtta ska jag möta upp suz vid grönsakstorget. vi ska till rätt till vård-festivalen. där spelar det massa bra band. autisterna och vapnet för att nämna två. sen spelar kristian också. nästan den främsta anledningen till att jag ska dit. såklart. han har fortfarande inte hämtat sin blomma hemma hos mig. men den växer och frodas (det brukar inte mina blommor göra..) så den har det nog rätt bra tills han kommer förbi och hämtar den.

kören igår gick fint. lät bättre än på länge. på lördag ska vi sjunga på en diplomering. sen är det snart lucia i hagakyrkan. det kommer bli mysigt. och nervöst. det där med ljus i håret är nog rätt läskigt. sen har vi vår julkonsert den 16e december. något att se fram emot..

annars har dagen varit rätt tråkig. läst, läst, läst och läst. och druckit kaffe. och suttit i telefonkö hos telia för ett ärende som tog mindre än en minut när jag väl kom fram. suck. sen har jag ringt EU-parlamentet i bryssel. det var lite mer spännande. även om jag inte fick tag i en personen jag ville.

nu ska jag återgå till min underbara bok om massmedierna i samhället. tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0