när den där fredagskänslan är långt borta

känns det precis såhär.

världens längsta vecka med tusen timmar plugg, långa skoldagar och en smygande tentaångest. nästa torsdag är det dags och jag ser inte fram emot det. så denna vecka blir det att plugga paragrafer, balkar och förordningar. suck.

haft en bra helg, alltid något. lite kulturnatt och god mat med karro, maja och elin i fredags. karro och majas utsikt är helt enorm. heeela älvsborgsbron och man ser ända ut till havet. galet! i lördags blev det jobb och det var roligt. med världens skönaste jobbkompisar kan det inte bli annat! sen var det kalas hos jenny och det var trevligt! mycket folk i den lilla tvåan men det är ju bara mys. igår blev det inte mycket gjort. ville ha en riktig söndag.. bara kolla på tv och inte ta mig utanför dörren men jag fick lite gjort. gick på promenad och handlade mat och blev klar med min inlämningsuppgift i massmedian och skickade in den. verkligen inte det bästa jag har skrivit men ibland är det så. OCH - det är ju bara en extrakurs..

nej. måndag i dag som sagt. innebär förutom skola att det är kör. kören är alltid rolig och får mig på så bra humör! annat att se fram emot i veckan är att lasse lindh spelar på storan på torsdag. och det ska jag ju inte missa! lasse var här och hälsade på en kväll för ett par veckor sen. då såg det ut såhär. vi tog massa bilder men de flesta väldigt fula, haha..



sen på fredag är det veckans höjdpunkt: JOHAN GLANS på storan med min morbror. DET blir roligt!

veckan kanske blir okej ändå..




Kommentarer
Postat av: erica

hej hopp! :) jo, det är boven, en stor bov. haha, en smula tragiskt men ändå :)



hur går det med dig nere i götet då? jag letar lägenhet där :)

2008-10-14 @ 22:36:29
URL: http://selme.blogg.se/
Postat av: erica

har du?! :) då kanske du kan bli min räddning :) fast egentligen kråglar allt, fattar inte ens hur man installerar ett program :/ Vad har du för virusskydd? :)

2008-10-15 @ 11:43:58
Postat av: Jenny

Hej

2008-10-18 @ 18:34:09
URL: http://trettioattakvadrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0