direkt från botaniska i göteborg,

sitter på botaniska och har precis startat upp projektarbetet med jenny. vår tredje gruppmedlem karin är i skåne och leker så vi fick klara oss själva. men det gick fint. än sålänge är projektet inte så spännande men det kanske blir.
när man är här och har lite dötid över skulle säkert många tycka att man borde gå ut och se den fina och enorma botaniska trädgården som faktiskt omger mig här och som är en av göteborgs stora stoltheter. men jag är inte så sugen på det just nu och jag har ju sett den mer än en gång så jag tillbringar hellre tid framför en gammal skruttig dator. hade solen varit framme hade jag definitivt gått ut och tittat på vackra blommor och buskar, jag lovar..

nyss ringde kalle och frågade om jag kunde komma och jobba i eftermiddag så kl tre ska jag dit och jobba några timmar. sen ikväll ska jag och ida träna. detta kommer bli en produktiv dag alltså.

till helgen åker jag hem till hallsberg. ska bli skönt. bara ta det lugnt och inte göra nåt speciellt mer än att njuta av att vara hemma och få lite lugn och ro, något som man verkligen gör när man är hemma så sällan som jag är!

nej nu ska jag leta upp ida och hennes grupp så jag kan få lite lunchsällskap.

so long mina vänner,


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh! jag är ganska säker att jag såg dig på botaniska hållplatsen en dag.. kanske förra veckan? anyway.. det var ju antagligen du då om du brukar hänga där :P

2008-09-18 @ 18:17:24
URL: http://www.pyttesyster.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0