kommer jag någonsin kunna röra mig igen?

jag har nyss varit och tränat. 
passet hette challenge. det var helt galet.

jag var tvungen att ta hissen upp hit. och då är det bara en trappa. jag kunde knappt skriva in mitt lösenord till bloggen. så trött och skakig är jag. jag är ytterst tveksam om jag kommer komma in i duschen - men jag ska ge det ett tappert försök nu. sen ska jag äta. sen ska jag till elin och däcka i hennes säng framför idol.

det knasiga är att jag nästa onsdag säkert är där på passet igen. det var sjuukt jobbigt. men roligt. det var stationer som dödade alla muskler, hinderbana som gav en blodsmak i munnen och snabba löpningar på slutet som gjorde att jag var nära på att spy. till det hela hör också att det var två överhurtiga och hitler-lika instruktörer som skrek på en så man skulle ge sitt yttersta. tävlingsmänniskan i mig klarar inte sånt utan jag ska vara bäst, som på slutet. jag sprang snabbare än vad jag egentligen orkade - men känslan av att springa om folk är underbar, haha. 

det här var lite som att vara tillbaka på styrkejumpan på måndagskvällarna med orienteringen. fast tusen gånger värre.

nu ska jag ta mina skakande händer, ben och armar in i duschen och hoppas att jag klarar av att ta mig ur därifrån.

lovar att ge en uppdatering om min träningsvärk imorgon. då kommer en liten rapport om helgen i närke också.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0