morgonhälsning från gibraltargatan,

godmorgon!

klockan är åtta och om en timma börjar jag skolan. allmänna hänsynsregler står på schemat idag och efter lunch ska vi göra övningar. det gäller att försöka vara i fas med plugget, vilket alltid är i princip omöjligt. 

efter skolan ska jag nog träffa krilla. hon är här och ska göra polistester. jag och krilla var värsta vapendragarna på gymnasiet.. tusen planer om vad vi skulle göra och vad vi skulle bli osv. ska bli spännande att få lite uppdatering om vad som händer i hennes liv. 

igår var det kör igen och vi hade intag för nya sökande. de fick sjunga upp för stina och sen får vi hoppas att hon väljer ut de bästa.. har ett intag även nästa vecka så om nån är sugen så kom och sjung!

jag har börjat gå och lägga mig tidigare på kvällarna vilket resulterar i att jag är lite piggare och går upp lite tidigare än annars. det är bra. ska försöka fortsätta med det.. skönt och få ta det lite lugnt på morgonen. t.ex. hinner man ju skriva blogg..


nej nu ska det drickas te.

over and out,





Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vill sjunga! hur var när?! :D



jag satt nyss o kollade i en lista som jag kallar "the soundtrack of my life" och där under sjunga stod det "come whay may" och så började jag sjunga den. jag vill sjunga!

2008-09-09 @ 22:11:04
URL: http://www.pyttesyster.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0