brännö serenad






bilduppladdningsgrejen krånglar. jag blir så trött. här är i alla fall tre bilder från underbara brännö. hade jag möjlighet skulle jag köpa mig en liten sjöbod eller en skruttig stuga och bosätta mig där från och med nu tills typ september. 

annars har dagen var kass. började med att blöda näsblod och det satte lite ribban för dagen kan man säga. negativa besked från praktikplatser jag sökt och annat strul. ambassaden i rom gillade min ansökan men jag föll på att jag inte kan italienska. SUCK. jag kommer aldrig få en praktikplats. i alla fall inte på en ambassad, UD-enhet eller på EU-representationen i bryssel. det är ju helst dit jag vill, men det vill typ 10000000 andra också. 

idag har jag skickat lite fler ansökningar. och mailat en massa viktigt folk inom EU och svensk politik. sen har jag fått helt fantastiska och grymma tips från matilda som bodde i lägenheten innan mig. hon var i bryssel på praktik i höstas (hur lyckades hon??) och har koll på vad man bör ha med i sitt personliga brev. har även fått lite tips på namn, nummer och mailadresser så nu har jag lite trådar att dra i.. och ett "kick ass-personligtbrev" som hon uttryckte det. alltid något!


nej. nu ska jag ge studierna på KTB en timma till. eller till och till. dagen har mest gått åt till praktikfixande. och lite näsblod. himla underbart när man sitter på ett folktätt bibliotek. när jag kommer hem ska jag ut och springa och göra av med lite aggressioner. tänkte ta mig över älvsborgsbron och ut på hisingen. och där vet ingen vad som kan hända så vi får se om jag kommer helskinnad hem igen..

imorgon hoppas vi alla på en muntrare liza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0