ingen vill veta vart du köpt din tröja.

den låten lyssnar jag på idag. det var ett tag sen.. den bra och ger mig lite sommarkänsla!

klockan har just passerat tio och jag är relativt nyanländ till KTB. sisådär en timma senare än vanligt, men jag tvättade imorse så det är en helt okej ursäkt.

igår var en bra dag. bra plugg, trevlig lunch ute i solen med sofia från kören och sen på kvällen var jag hemma hos emma i eriksberg. vi åt fruktsallad, pratade och kollade på skärgårdsdoktorn. emma, fruktsalladen och skärgårdsdoktorn var en perfekt blandning!

det är ingen bra dag idag på KTB. elin är i uppsala, erika i berlin, patrik i umeå och kalle är slö och orkar inte ta sig hit före lunch. det är ju mina ständiga vapendragare här i uppsatsskrivandet.  idag har utrikespolitiska föreningen (som jag är medlem i) en temadag om eu-parlamentsvalet och klockan 18 ikväll är det en paneldebatt på handels med representanter som sitter i parlamentet nu från varje parti. ska bli jätteintressant. jag vill också till bryssel! någongång så.. 

idag vid lunch ska jag skicka in allt jag gjort hittills på uppsatsen till maria. har handledning imornbitti nämligen. hoppas hoppas HOPPAS det går bra. har känts ganska så bra den här veckan. och sen imorn efter handledningen tar jag tåget till el stockholmo! ska bli så härligt och skönt och komma iväg lite. ska hänga med jossan och bara ha det skönt. har saknat henne så mycket!

när jag gick av spårvagnen förut vid hagakyrkan och såg KTB torna upp sig bakom träden så slog det mig hur sjuk vacker byggnad det är jag sitter och pluggar i. jättejättegammalt enormt hus med gigantiskt stora fönster. ingen kan ana vilken ångest som finns innanför väggarna dock.. 

nej nu ska jag vara effektiv.

förresten,

idag fyller min mamma år! hon är det bästa jag har! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, alltså, lysekil är mest med pga förra årets lilla tripp jag tog med mina vänner för att de/vi skulle se Timo Räisänen. Det var mest kaos. Spelningen var dryg, eller ja publiken var och sen fick jag nackspärr. Så alla hatade mer eller mindre lysekil efter det :P



Ojoj.. ska försöka ta mig dit. Får försöka hitta nåt sällskap. Kyrkor har haft en tendens att göra mig lite nervös, men jag ska göra mitt bästa!

2009-04-29 @ 11:10:34
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: Kalle

jag kräver upprättelse! bara för att man väljer att sitta i den fräscha vip-loungen på campus haga ska man inte beskyllas för att vara slö (i alla fall inte idag).

hurra för utrikespolitiska skägg-unn och moderater med brytning!

2009-04-30 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0