längtan skala 3:1



förvirrade uppsatstankar idag. jobbig vecka framför mig. vill ha sommar, sol, ledighet och västkusten när den är som bäst!

MEN

om lite drygt en timma är det kör och då är jag alltid glad. 
och
på fredag kommer världens bästa hanna kask hit över helgen! jag längtar så. min finaste hanna. så mycket som vi upplevt ihop. många fina stunder. ute i skogen, i finland, på båtar, på dansgolv, på toaletter och i husvagnar. hm. vad har vi gjort på dessa platser kanske ni undrar? men vi har orienterat ihop i över 10 år och alla ord ovan hänger mycket ihop med orientering. ni skulle bara veta vilken spännande sport det är.. 

kent - love undone

Kommentarer
Postat av: erica

haha, det blev en rätt misslyckad plugghelg ;)

2009-04-13 @ 18:24:16
URL: http://selme.blogg.se/
Postat av: erica

man läser lite blandat, folkhälsovetenskap, hälsopsykologi och sånt :) jag tror det är helt nytt :) det är ett år, det är liksom första året på mitt andra och tredje val :)

2009-04-14 @ 08:55:02
URL: http://selme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0