måndagsbarn,

godförmiddag!

måndagsmorgonen har bestått av tvätt, med världens mest pratglade granne nere i tvättstugan. precis det man är som mest sugen på kl 8 en måndagsmorgon. vid lunch ska jag ner till skolan och plugga fram tills sex då det är dags för kör. ska bli roligt. missade ju förra övningen så nu ska det bli extra roligt med tre timmars sång!

annars kan jag konstatera att jag är lite stel i benen efter min springtur igår. härligt! sen så har jag bokat tåg hem på fredag. fre-sön är jag hemma. första gången på över fyra månader. sjukt längesen jag befann mig i fina (?) gamla hallsberg. 

det här är för övrigt en av mina favoritlåtar att springa till! gör att man springer lite lite lättare! sen att den i övrigt är helt vårig, härlig och underbar är bara en bonus!


bilder från lördagen på brännö kommer senare idag. håll till godo! då blir det sommarkänsla på hög nivå.

igårkväll gick jag över till elin (tar exakt 4.5 min att gå dit..) och drack te och kollade några avsnitt mia och klara. jag har sett alla avsnitt hundra gånger. men det spelar liksom ingen roll, blir bara roligare för varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0